Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام
سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ق.ظ

Be Happy (شاد بودن)

In my opinion when we are together with our family or friends its mean we are happy so its better to use this chance to be happy and don't let the time to kill our chance

-Imperial king- -علی اصغر گنجعلی-
 
به عقیده من شادی همان دور هم بودن با خانواده یا دوستاتون هستش پس چه بهترهستش که از فرصت استفاده کنیم و اجازه ندیم که زمان فرصتمون رو ازمون بگیره

کلامی از خودم یعنی علی اصغر گنجعلی ملقب به Imperial King


نوشته شده توسط علی اصغر گنجعلی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام

Be Happy (شاد بودن)

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ق.ظ
In my opinion when we are together with our family or friends its mean we are happy so its better to use this chance to be happy and don't let the time to kill our chance

-Imperial king- -علی اصغر گنجعلی-
 
به عقیده من شادی همان دور هم بودن با خانواده یا دوستاتون هستش پس چه بهترهستش که از فرصت استفاده کنیم و اجازه ندیم که زمان فرصتمون رو ازمون بگیره

کلامی از خودم یعنی علی اصغر گنجعلی ملقب به Imperial King
۹۴/۰۳/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی اصغر گنجعلی

نظرات  (۱)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۸ مونای علی ♥🅰♥
بابافهمیدیم انگلیسیت خوبه خخخخخخخخخخخ 
کانون میری؟
پاسخ:
نه خودجوشه خودم خودکار یادمیگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">