Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام
چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

خاطره بد همین الان

خبر بد اینه که سیم هدستم قطع شد

به طرز فجیعی دوتیکه شده

اعصابم خورده

دلم میخواد هم گریه کنم هم صندلی کامپیوتر که باعث شد رو بشکونم

سیم رفت داخل لاستیک صندلی

بعد صندلی رو برعکس کردم که سیم رو قشنگ بکشم بیرون و ببینم از کجا رفته داخل یکهو دو تیکه شد !!!



نوشته شده توسط علی اصغر گنجعلی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام

خاطره بد همین الان

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

خبر بد اینه که سیم هدستم قطع شد

به طرز فجیعی دوتیکه شده

اعصابم خورده

دلم میخواد هم گریه کنم هم صندلی کامپیوتر که باعث شد رو بشکونم

سیم رفت داخل لاستیک صندلی

بعد صندلی رو برعکس کردم که سیم رو قشنگ بکشم بیرون و ببینم از کجا رفته داخل یکهو دو تیکه شد !!!

۹۴/۰۴/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اصغر گنجعلی

نظرات  (۲)

اخ عزیزم خودتو ناراحت نکن
خخخخخ ...ب قول دخی عمه کیمیا خودتونو ناراحت نکنید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">