Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام
سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ

کلمه ی روز برای خودم و شما

سلام میخوام برای خودم چندتا کلمه بنویسم که امروز باهاشون برخورد کردم و بلد نبودم

Thine

تو ، از آن تو ، مال تو

مثال:
a friend of thine
دوست تو
یا یک مثال قدیمی مانند و پادشاهانه
Thine Imperial Father Odin has riturend
پدر قدرتمند تو اودین برگشته است

این کلمه خیلی قدیمیه و تو دنیای امروز فقط برای نمایش های قرون وسطا یا عهد فلز استفاده میشه مثلا پدرت آمده است

این ت رو امروزه استفاده نمیشه منظورم اینه که امروزه پدرت نمیاد بهت بگه پدرت آمده است بیا باهم حرف بزنیم

امروزه میگن بابایی اومده یا همچین چیزی

 با تشکر

علی اصغر گنجعلی



نوشته شده توسط علی اصغر گنجعلی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام

کلمه ی روز برای خودم و شما

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ

سلام میخوام برای خودم چندتا کلمه بنویسم که امروز باهاشون برخورد کردم و بلد نبودم

Thine

تو ، از آن تو ، مال تو

مثال:
a friend of thine
دوست تو
یا یک مثال قدیمی مانند و پادشاهانه
Thine Imperial Father Odin has riturend
پدر قدرتمند تو اودین برگشته است

این کلمه خیلی قدیمیه و تو دنیای امروز فقط برای نمایش های قرون وسطا یا عهد فلز استفاده میشه مثلا پدرت آمده است

این ت رو امروزه استفاده نمیشه منظورم اینه که امروزه پدرت نمیاد بهت بگه پدرت آمده است بیا باهم حرف بزنیم

امروزه میگن بابایی اومده یا همچین چیزی

 با تشکر

علی اصغر گنجعلی

۹۴/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی اصغر گنجعلی

نظرات  (۱)

Like

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">