Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام
سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

راندن موتور یا Riding

من با داداشم با موتورش رفتیم پارک بغل مدرسه قبلیم که یک جای جاده مانند داره و داداشم بهم اوایل موتورشو فقط درصورتی که خودش سوار شده باشه بهم میداد ولی چند وقته که خودم میرونم چند وقت پیش من یکم سرعتم رو بیشتر کردم و حدود 45 کیلومتر بر ساعت رفتم باهاش و واقعا بهم خوش گذشت در ضمن من 15 سالمه انتظار بیشتری ازم نداشته باشین ایشالا یک روز با موتور عکس میگیرم و میزارم.

درضمن نوشته های من اون تیتر انگلیسی و فارسیش میتونه آموزنده باشه برای کسایی که میخوان انگلیسی رو از پایه شروع کنن ایشالا یک مطلب واسه کسایی که میخوان از پایه شروع کنن مینویسم و داخلش گرامر رو از پایه درس میدم چون عمده مشکلات نوجوانان ما از پایه گرامری هستش و بعد از گرامر باید به فکر حفظ کلمات باشیم

با تشکر علی اصغر گنجعلی (IMPERIAL KING)



نوشته شده توسط علی اصغر گنجعلی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام

راندن موتور یا Riding

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

من با داداشم با موتورش رفتیم پارک بغل مدرسه قبلیم که یک جای جاده مانند داره و داداشم بهم اوایل موتورشو فقط درصورتی که خودش سوار شده باشه بهم میداد ولی چند وقته که خودم میرونم چند وقت پیش من یکم سرعتم رو بیشتر کردم و حدود 45 کیلومتر بر ساعت رفتم باهاش و واقعا بهم خوش گذشت در ضمن من 15 سالمه انتظار بیشتری ازم نداشته باشین ایشالا یک روز با موتور عکس میگیرم و میزارم.

درضمن نوشته های من اون تیتر انگلیسی و فارسیش میتونه آموزنده باشه برای کسایی که میخوان انگلیسی رو از پایه شروع کنن ایشالا یک مطلب واسه کسایی که میخوان از پایه شروع کنن مینویسم و داخلش گرامر رو از پایه درس میدم چون عمده مشکلات نوجوانان ما از پایه گرامری هستش و بعد از گرامر باید به فکر حفظ کلمات باشیم

با تشکر علی اصغر گنجعلی (IMPERIAL KING)

۹۴/۰۳/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی اصغر گنجعلی

نظرات  (۱)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۶ مونای علی ♥🅰♥
اوهوم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">