Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

بدبیاری از چشم زخم

سلام بچه ها

میدونید من به یک چیزی چه قدر اعتقادی قوی دارم

اون چشم خوردنهگریه

خلاصه از آشنا چشم خوردم یعنی از فامیلخجالتی

من درمورد صمیمی بودن من با داداشم گفتمگریه

گفتم که هیچ وقت باهم دعوا نمیکنیم اونم گفت خوش به حالتون و اینجور چیزاگریه

و الان دوشبی میشه که هر 1ساعت کینه ـمون بیشتر میشه ولی من از ته دل ناراحتم از این دعواگریه

مشکل هم از منه و هم از داداشم که جنبه اش یخورده پایین اومدهگریه

امیدوارم برام دعا کنیدگریه

خداوندا خودت درستش کنگریه



نوشته شده توسط علی اصغر گنجعلی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام

بدبیاری از چشم زخم

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

سلام بچه ها

میدونید من به یک چیزی چه قدر اعتقادی قوی دارم

اون چشم خوردنهگریه

خلاصه از آشنا چشم خوردم یعنی از فامیلخجالتی

من درمورد صمیمی بودن من با داداشم گفتمگریه

گفتم که هیچ وقت باهم دعوا نمیکنیم اونم گفت خوش به حالتون و اینجور چیزاگریه

و الان دوشبی میشه که هر 1ساعت کینه ـمون بیشتر میشه ولی من از ته دل ناراحتم از این دعواگریه

مشکل هم از منه و هم از داداشم که جنبه اش یخورده پایین اومدهگریه

امیدوارم برام دعا کنیدگریه

خداوندا خودت درستش کنگریه

۹۴/۰۳/۲۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
علی اصغر گنجعلی

نظرات  (۱)

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۶ حسین غلامى خواه
درست میشه.
پاسخ:
فدات داداش ، خدا از دهنت بشنوه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">