Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ب.ظ

آشتی

خوب خبر خوبی دارم

اینکه آشتی کردیم ولی تازه یک دقیقه نمیشه و هنوز یکم رابطمون یعنی من و داداشم خشکه

داش حسین دمت گرم بازم دعات به درد ما خورد لینک شدی ;) چشمک



نوشته شده توسط علی اصغر گنجعلی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

Imperial King

نوشته هایی از علایق زندگی معرکه ام

آشتی

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ب.ظ

خوب خبر خوبی دارم

اینکه آشتی کردیم ولی تازه یک دقیقه نمیشه و هنوز یکم رابطمون یعنی من و داداشم خشکه

داش حسین دمت گرم بازم دعات به درد ما خورد لینک شدی ;) چشمک

۹۴/۰۳/۲۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
علی اصغر گنجعلی

نظرات  (۳)

وبتون عالیه یه سر هم به وب مابزنید ممنون
ممنون انشالله دیگه هیچ وقت دعواتون نشه اقا علی لینکتون هم کردم دوباره سر بزنید مجکرم
پاسخ:
وقتی لینک شدی نگران سرزدن من نباش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">